Filem Terburuk Sepanjang 2010

Labels: ,

STRICYLY DEPEND PADA SELERA MASING-MASING.
Kita mulakan ..

1.) The Spy Next Door

Gila ke apa cita cmni. Jackie Chan jadi babysitter je? Walaupun ada aksi kungfu yang heavenly jackie, cita ni xkn tertanam dalam minda peminat2 jackie.

2.) Tooth Fairy
Aku rasa xperlu nk cakap banyak, aku rasa The Rock patot balik ke WWE di mana fan dia masih ramai lg menghargai dia dan juga utk menghentikan demam penggusti overrated John Cena.

3.) When In Rome
Aku xtgk pon cite ni, tp idea mngarut dia cmni. Kristen Bell keluarkan syiling dari 'wishing fountain" dan kemudian lelaki yg campak syiling2 tu dalam fountain tu jatoh chenta kt dia. duuuh.

4.) Uwe Boll's BloodRayne 3: Warhammer.
Xtau. xpnah tgk,xpnah dgr,poster dia pn xpnah tgk.

5.) I Love You Phillip Moris.
No Komen. Aku xtgk lagi walaupun cite ni cite Jim Carey. Salah 1 fav comedy actor aku.

6.) MacGruber
Spoof McGyver? Yang pasti stakat ni movie2 spoof yg best pada aku cuma Scary Movie.

7.) The Back-up Plan.
Selepas hampir 4 tahun kita xtgk J-Lo dalam movie, akhirnya dpt jgk tgk lagi skali J-Lo di layar perak. Cerita pasal sorg wanita yg pregnant anak kembar melalui artificial insemination dan kemudian berjumpa lelaki idaman dalam hari yang sama.

8.) Furry Vengeance 
Brendan Fraser - pemaju lawan makhluk2 hutan pasal projek pembangunan. ????????apa????

9.) Jekyll And Hyde
Versi moden utk filem seram klasik Robert Louis Stevenson ini diarahkan oleh Abel Ferrera.

10.) Yogi Bear
No komen.

0 comments:

Post a Comment