Iklan WWE/F

Labels: , ,


Sekitar taun 1998/99 Malaysia adalah antara negara yg terjangkit demam WWF. Aku yg darjah 5/6 masa tu pon sama dok gilakan Stone Cold la The Rock la Kane la Undertaker la..dan pada 2002 kempen Get the F out telah pn menukarkan WWF kepada WWE, dn perubahan demi perubahan berlaku. Austin da semi retire, Hogan lg la..The Rock pn tmpu kt blakon, Kane remove topeng, penggabungan WWE & WCW dll..

WWE skng ibarat sampah dgn overated superstar dgn finishing2 move mngarut John Cena @ Randy Orton. Aku brenti nengok menatang WWE ni sjak 2005 bila last talented wwe wrestler Eddie Guerrero meninggal dunia akibat sakit jantung. Tp sepanjang pem'follow'an aku dgn WWF/E aku suka promo2 PPV dorg yg agak klakar jika nk dibandingkan dgn aksi 18FG(fakeganas) dorg dlm ring. Ni antara video2 promo2 PPV dorg yg mmg agak cm haram..wakka...

WWF NO MERCY



WWE SUMMERSLAM



WWE WRESTLEMANIA GOES TO HOLLYWOOD






WWF COMMERCIAL


skng ni WWE xde benda pon mnarik..kalo aku rasa nk tgk pon,psl dia ni je ada lg

THE DEADMAN

0 comments:

Post a Comment